loading...

دانلود تیتراژ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز

کد آهنگ های پیشواز همراه اول آلبوم جدید بهنام صفوی به نام فوق العاده آوای انتظار همراه اول آلبوم فوق العاده بهنام صفوی+متن آهنگ ها آوای انتظار بهنام صفوی جدید 93 برای دیدن کد آوای انتظار همراه او

Admin بازدید : 2766 1393/03/13

کد آهنگ های پیشواز همراه اول آلبوم جدید بهنام صفوی به نام فوق العاده

آوای انتظار همراه اول آلبوم فوق العاده بهنام صفوی+متن آهنگ ها

آوای انتظار بهنام صفوی جدید 93

کد آهنگ پیشواز همراه اول آلبوم فوق العاده بهنام صفوی

برای دیدن کد آوای انتظار همراه اول آلبوم فوق العاده بهنام صفوی به ادامه مطلب بروید...

 

    63226                اولین قرار
              بهنام صفوی
63225 خاطره بهنام صفوی
63224 فوق العاده (3) بهنام صفوی
63223 فوق العاده (2) بهنام صفوی
63222 فوق العاده

بهنام صفوی

 

63236 چقدر خوبه بهنام صفوی
63235 سو تفاهم بهنام صفوی
63234 چند بار عاشق شدی بهنام صفوی
63233 یادته بهنام صفوی
63232 رفیقم باش بهنام صفوی
63231 بگو آره (2) بهنام صفوی
63230 بگو آره بهنام صفوی
63229 آشتی بهنام صفوی
63228 فهمید بهنام صفوی
63227 اولین قرار (2) بهنام صفوی

متن ترانه های آلبوم فوق العاده بهنام صفوی

متن آهنگ فوق العاده

من یه عمر آزگار پی تو میگشتم

با یه قلب بی قرار پی تو میگشتم

دست روی دلم نزار دست بزار تو دستم

آخه من دیوونه وار دل به تو بستم

مث ابرای بهار باریده چشمام

توی بیداری و خواب تو رو دیده چشمام

مث ماه به من بتاب تا جون بگیرم

من دیگه بدون تو جایی نمیرم

تو فوق العاده ای هر جا بخوای بری من همراه تو هستم

دستامو پس نزن اینو بدون که من دل به عشق تو بستم

منو از عاشقی منصرف نکن من دیگه محاله که خام بشم

این علاقه خیلی وحشتناکه حتی فکرشم نکن رام بشم

وقتی هستی من یه جور دیگه م غصه هام یکی یکی کم میشه

من رو عشق تو تعصب دارم سر تو با همه حرفم میشه

متن آهنگ بگو آره بهنام صفوی

دیگه کم کم مطمئنم بهترین عاشق دنیایی

آخ الهی من بمیرم واسه اون چشمای رویایی

من یه دیوونه حساسم که واسه تو پر احساسم

تو نمیدونی چقد خوبی تورو به پرستو میشناسم

واسه تو میمیرمو از تو جون میگیرم

یه قدم بیشتر از این بدون تو نمیرم

دل من واسه نگاهت بی قراره

غیر از عاشقت شدن راهی نداره

منو دیگه دس به سر نکنم عزیزم

یه نگا کن تو چشامو بگو آره

بگو آره تا دوباره یه ستاره توی آسمون دنیا ماله من شه

دل من بدون تو حالش خرابه چی میشد دلت شریک حال من شه

متن آهنگ یادته بهنام صفوی

عشق تو رگ هام اسم تو رو لب هام

یادت تو هنوزم جون میده به رویام

یادته بهت گفتم حتی دارم از پا میفتم دستامو نمیگیری چرا

و همونی که دیدی دنیامو حالا وقتی فهمیدی چرا میری چرا

برگرد پیشم  بی تو من آروم نمیشم

پر از نفس هات رگ و ریشه م

برگرد و از نو بال پرواز من باش

یه نفر وابسته توست  همه دنیاش

متن آهنگ فهمید بهنام صفوی

 

از وقتی که رفت
دنیام زیرو رو شد
قلبم شکستو
تنهایی شروع شد
گفتن که عشقت
میمیره برگرد
چشماشو بستو
چشمامو تر کرد
تا وقتی که بود
من بی کس نبودم
از وقتی که رفت
داغون شد وجودم
اشکامو دیدو
ساکش رو برداشت
ای کاش نمیرفت
تنهام نمیگذاشت
فهمیــد
خیلی دوسش دارم
فهمید بی قرارم
بی قرارم..
فهمیــد
تنهام گذاشتو رفت
دوسم نداشتو رفت
هنوز دوسش دارم
فهمیــد..

 

خیلی خستم
به اون کسی دل بستم
که رفتو داغ عشقو
گذاشت روی دستم
خیلی خستم
هنوز تو فکرش هستم
تو فکر اون که رفتو
شکستم..

فهمیــد
خیلی دوسش دارم
فهمید بی قرارم
بی قرارم..
فهمیــد
تنهام گذاشتو رفت
دوسم نداشتو رفت
هنوز دوسش دارم
فهمیــد..

 متن آهنگ اولین قرار بهنام صفوی

ساعت مچیمو برمیدارم
دو سه شاخه گل رز میگیرم
همیشه روز قرارم با تو
لحظه ای هزار دفعه میمیرم
من سلیقه ی تورو میدونم
پیرهنی که دوس داری پوشیدم
ساعتو پیرهنو گل چیزی نیست
جونمم پای نگاهت میدم

 

بعضی وقتا اونقدر هول میشم
که به رفتار خودم میخندم
جلو آینه دستو پام میلرزه
دکمه هامو جا به جا میبندم
هنوزم روز قرارم باتو
حسه اولین قرارو دارم
وقتی رو به روی من میشینی
مگه میشه از تو چشم بردارم

آی مهربونم
آروم جونم
تو به من زندگی دادی
من به تو مدیونم

آی مهربونم
دردت به جونم
بابت اینهمه عاشقی
ازت ممنونم

متن آهنگ خاطره بهنام صفوی

به اونی که شدم درگیر چشماش
چقدر گفتم بمونو عشق من باش
اونی که عاشقش بودم تو بودی
دلم میخواد که برگردی بزودی
هنوز دلتنگتم بسه جدایی
همش میپرسم این روزا کجایی
نگو دنیای ما درگیر هم نیست
نگاهت میکنم دست خودم نیست

 

تو فکر موندن باش
آرامش من باش
قلبم که پیشت بود
جون منم همراش

بازم میگم یه عشقه بی نظیری
ولی عشقم تو خیلی سخت گیری
منو لبریز کردی از تمنا
میخوام برگردی مثل موج دریا
هنوزم بی قرارم واسه چشمات
چقدر خوبه برا احساس چشمات
گلای خشک روی طاغچه میخوان
بازم با عطر تو خوشبو شن ای جان
خوشبو شن ای جان

تو فکر موندن باش
آرامش من باش
قلبم که پیشت بود
جون منم همراش

متن آهنگ رفیقم باش بهنام صفوی

نمیبره دیگه انگار
تیغ من
یه فکر کن واسه زخم عمیق من
شریک لحظه های غصه و غم باش
تو این روزای تنهایی رفیقم باش
اونایی که میگفتن پشت من هستن
همه شمشیرو از رو واسه من بستن
دلم از اینو اون خونه پر از دردم
قبول دارم یه وقتایی اشتباه کردم
آتیش گرفتو رفت
داغون شدو گذشت
روزای خوبــه من
من باختم ولی
تو دیگه اینهمه
زخم زبون نزن

 

چه نامرده
اونی که مرده این راهه
که حتی گریه هاشم اشک تمساحه
همیشه آخر قصه جدایی شد
همیشه قسمت من بی وفایی شد
نگو این بی وفایی مشکل من نیست
به جز تو هیچ امیدی تو دل من نیست
رفیق لحظه های کوری و پیری
چرا دستامو محکم تر نمیگیری
تو هم میری..

آتیش گرفتو رفت
داغون شدو گذشت
روزای خــوبــه من
من باختم ولی
تو دیگه اینهمه
زخم زبون نزن

متن آهنگ چند با عاشق شدی بهنام صفوی

دیگه خیلی وقته که دورم ازت
بگو بعد من چندبار عاشق شدی
بگو چندتا قلبو شکستی و باز
همون آدمه سرده سابق شدی
غرور کیا زیر پات له شده
بگو چندنفر تشنه ی خونتن
بگو چند نفر باورت کردنو
شکستی اونارو درست مثل من

 

چقدر زخمی کردی دل سادمو
چقدر گریه کردم تا آروم شدم
چقدر مرگو دیدم جلوی چشام
تا اینکه کنار اومدم با خودم

محاله بازم بچه شم مثل قبل
تموم شد دیگه قلبم آشوب نیست
دیگه خوب میدونم هیچ آدمی
قد ادعای خودش خوب نیست
دیگه خوب میدونم هیچ آدمی
قد ادعای خودش خوب نیست..

چقدر زخمی کردی دل سادمو
چقدر گریه کردم تا آروم شدم
چقدر مرگو دیدم جلوی چشام
تا اینکه کنار اومدم با خودم

متن آهنگ چقدر خوبه بهنام صفوی

چشاتو واکنـو زل بزن بهم
واسه دیدن تو اینجا اومدم
اومدم بگم هنوز عاشقم
زیر حرفای قدیمم نزدم
وقت رفتن به تو گفتم عشقم
من دوباره برمیگردم
تو روزای دوری و تنهایی
روز و شب فقط
به تو فکر کردم…

 

چقدر خوبه ، که دستامو
تو دستای تو میزارم
چه دنیایی ، تو چشماته
چقدر دنیامو دوست دارم..

با نگاه مهربونت امشب

به قشنگی شبــ ِ مهتابه
خنده های تو پـُر از احساسه
بعضی وقتا اخمتم جذابه
نمیدونم تو کی بودی اما
من ِ دیوونه رو مجنون کردی
دلمو تو عشق ِ تو گُم کردم
وقتی موهاتو پریشون کردی..

چقدر خوبه ، که دستامو
تو دستای تو میزارم
چه دنیایی ، تو چشماته
چقدر دنیامو دوست دارم..

متن آهنگ آشتی بهنام صفوی

عاشقت شدم عزیز دلم
تورو میبینم میریزه دلم
عشقو پیش تو تجربه کردم
دستتو بزار تو دست سردم
خسته بودم از روزای عادی
تو منو با دنیا آشتی دادی
از گذشته هام چیزی نمیگم
چونکه با تو یه آدم دیگم
خیلی چیزا هست که از من نمیدونی
اما دوست دارم کنار من بمونی
من روی زمین بهت رسیدم اما
مطمئنم که تو اهل آسمونی

روز و شب فقط محو نگاتم
دیوونه ی این حال و هواتم
تو معجزه ای مثل تولد
عشق تو دلیل زندگیم شد

متن آهنگ سو تفاهم بهنام صفوی

حال من خوبه اما دلم آشوبه

من بی خبرم از دل و احساس تو

من دیوونه هر شب تو همین خونه

میشینم و نقشه میکشم واسه تو

دلهره دارم که یه وقت سو تفاهم بشه

علاقه شدید من سوژه مردم بشه

دلهره دارم که نتونم تورو عاشق کنم

بگی دوسم نداری و بدون تو دق کنم

زود یا دیره دل من میره نفسم میره از تب و تاب

من گرفتارم تورو دوست دارم جلو چشمامی حتی تو خواب

شیطنت های نگاهت خاصه

کاش بدونی دل من حساسه

کاشکی یه ذره مراعات کنی

منو کمتر محو چشمات کنی

این روزا با خودمم درگیرم

آخه اگه بهت نگم میمیرم

هی جلوی آینه میگم به خودم

معذرت میخوام من عاشقت شد

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود تیتراژ,متن آهنگ,تیتراژ سریال ها,آهنگ پیشواز ایرانسل,آوای انتظار همراه اول, اینترنت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 478
  • کل نظرات : 412
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 500
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 257
  • باردید دیروز : 350
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 949
  • بازدید ماه : 4,694
  • بازدید سال : 56,579
  • بازدید کلی : 2,544,591
  • کدهای اختصاصی
    امکانات سایت

    درخواست اهنگ

    سفارش تبلیغات