loading...

دانلود تیتراژ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد زمانی به نام بهارم به همراه متن آهنگ آهنگ: حامد زمانی ، تنظیم : نیما نورمحمدی برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب بروید    MP3 – 128 Hamed Zamani

Admin بازدید : 512 1393/01/29

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد زمانی به نام بهارم به همراه متن آهنگ

آهنگ: حامد زمانی ، تنظیم : نیما نورمحمدی

دانلود آهنگ جدید حامد زمانی به نام بهارم

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب بروید

 

 

MP3 – 128

Hamed Zamani – Baharam

 

متن آهنگ بهارم حامد زمانی

مادرم چجوری آروم بشم ، چجوری آروم بشم

با یاد تو هنوز نفس می کشم ، نفس می کشم

به عکس تو یه عمره زنجیر شدم

مادر بیا ببین چقدر پیر شدم ، چقدر پیر شدم

نگارم عمریه چشم انتظارم نگارم

از دوریه تو خزونه بهارم

دیگه چقدر سر رو عکست بذارم

برگرد

امیدم سر خاک هر شهیدی رسیدم

بازم آهی از ته دل کشیدم

چی میشه بیاد یه روزی شهیدم

خدایا تو رو به خاک بی نشون زهرا

نشونی از ماهم کی میشه پیدا

ماه من کجای این خاکه

خدایا دیگه بسه داغ غربت و دوری

منم این چشم به راه بی صبوری

شهدم چشای رعنا که

خدایا تو رو به خاک بی نشون زهرا

نشونی از ماهم کی میشه پیدا

ماه من کجای این خاکه

خدایا دیگه بسه داغ غربت و دوری

منم این چشم به راه بی صبوری

شاهدم چشای رعنا که

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مرجان در تاریخ 1393/01/30 و 0:17 دقیقه ارسال شده است

سلام ...
وبلاگ زيبايي داري
اگر افتخار ميدي به من سر بزن
راستي اگر ميخواي منو با نام ((بهترين محصولات پزشکي)) لينک کن و در قسمت نظرات محصول اطلاع بده و بگو با چه نامي لينکت کنم
منتظرتم . . .
پاسخ : سلام.مرسی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود تیتراژ,متن آهنگ,تیتراژ سریال ها,آهنگ پیشواز ایرانسل,آوای انتظار همراه اول, اینترنت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 478
  • کل نظرات : 412
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 500
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 410
  • باردید دیروز : 345
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 2,418
  • بازدید ماه : 8,164
  • بازدید سال : 60,049
  • بازدید کلی : 2,548,061
  • کدهای اختصاصی
    امکانات سایت

    درخواست اهنگ

    سفارش تبلیغات