loading...

دانلود تیتراژ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز

تیتراژ بسیار زیبای سریال اوای باران با صدای احسان خواجه امیری  ترانه سرا : روزبه بمانی ، آهنگساز : علیرضا کهن دیری ، تنظیم کننده : هومن نامداریمیکس و مسترینگ : آرش پاکزاد برای دانلود تیتراژ

Admin بازدید : 504 1392/10/04

تیتراژ بسیار زیبای سریال اوای باران با صدای احسان خواجه امیری

 ترانه سرا : روزبه بمانی ، آهنگساز : علیرضا کهن دیری ، تنظیم کننده : هومن نامداری
میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد

تیتراژ آوای باران با صدای احسان خواجه امیری

برای دانلود تیتراژ به ادامه مطلب بروید...

دانلود آهنگ با کیفیت320

دانلود آهنگ با کیفیت128

سرور دوم

دانلود اهنگ از پیکوفایل

 

متن آهنگ تاوان احسان خواجه امیری

من و جون پناهت خودت کن برو

بزار پای این آرزوم واستم

به هر کی بهم گفت ازت رد شده

قسم می خورم من خودم خواستم

من و جون پناهت خودت کن برو

من از زخم هایی که خوردم پرم

تو باید از این پله بالا بری

تو بالا نری من زمین می خورم

درست لحظه ای که تو باید بری

اسیر یه احساس مبهم شدی

ببین بعد یک عمر پرپر زدن

چه جای بدی عاشق هم شدیم

برای تو مردن شده آرزوم

یه حقی که من دارم.از زندگیم

نگاه کن تو این برزخ لعنتی

چه مرگی طلب کارم از زندگی

به هر جا رسیدم به عشق تو بود

کنار تو هر چی بگی داشتم

ببین پای تاوان عشقم به تو

عجب حسرتی تو دلم کاشتم

اگه فکر احساسمونی برو

اگه عاشق هردومونی برو

تو این نقطه از زندگی مرگم

نمی تونه از من بگیره تو رو


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود تیتراژ,متن آهنگ,تیتراژ سریال ها,آهنگ پیشواز ایرانسل,آوای انتظار همراه اول, اینترنت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 478
  • کل نظرات : 412
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 500
  • آی پی امروز : 197
  • آی پی دیروز : 147
  • بازدید امروز : 472
  • باردید دیروز : 468
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 1,894
  • بازدید ماه : 1,894
  • بازدید سال : 77,600
  • بازدید کلی : 2,565,612
  • کدهای اختصاصی
    امکانات سایت

    درخواست اهنگ

    سفارش تبلیغات