loading...

دانلود تیتراژ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای محمد علیزاده به نام اشتباه به همراه متن آهنگ ترانه: مهرزاد امیرخانی / موزیک: فولکلور/ تنظیم: امیر علیزاده/میکس و مستر:میلاد ترابی برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب برویدM

Admin بازدید : 808 1393/02/25

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای محمد علیزاده به نام اشتباه به همراه متن آهنگ

ترانه: مهرزاد امیرخانی / موزیک: فولکلور/ تنظیم: امیر علیزاده/میکس و مستر:میلاد ترابی
دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام اشتباه

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب بروید

MP3 – 320

Mohammad Alizadeh – Eshtebah

MP3 – 128

Mohammad Alizadeh – Eshtebah

متن آهنگ اشتباه محمد علیزاده

دلم ماله تو که دوباره همنه

 

قدر منو تو رو آخه کی می دونه

 

درست وقتی باید بمونه اون میره

 

غیر من کی می تونه دستتو بگیره

 

دلم آدما رو چجوری شناختی

 

خسته نباشی دلم همه باختی

 

بیا بغلم حالا دل دیونه

 

اونم که مثل همه باهات نمی مونه

 

چی سرمون امده باز درد دل من و تو اشتباست

 

یکی دیگه تو دلشه دلم تو رو زمونی که دل من می خواست

 

چی سرمون امده باز درد دل من و تو اشتباست

 

یکی دیگه تو دلشه دلم تو رو زمونی که دل من می خواست

 

 

دلم الان وقت عاشق شدن نیست که

 

این عاشقی واسه هر دوی ما ریسکه

 

همه باهم خوندیم این تاریکی غریبه

 

این که از رو نمیری واسم عجیبه

 

تیکه تیکه می شینه این که نگفتی

 

میری می شکنی میای به پام می افتی

 

پر ترک تن من و تو بسه

 

می مونم من و غم و دل شکسته

 

چی سرمون امده باز درد دل من و تو اشتباست

 

یکی دیگه تو دلشه دلم تو رو زمونی که دل من می خواست

 

چی سرمون امده باز درد دل من و تو اشتباست

 

یکی دیگه تو دلشه دلم تو رو زمونی که دل من می خواست

 

 

چی سرمون امده باز درد دل من و تو اشتباست

 

یکی دیگه تو دلشه دلم تو رو زمونی که دل من می خواست

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود تیتراژ,متن آهنگ,تیتراژ سریال ها,آهنگ پیشواز ایرانسل,آوای انتظار همراه اول, اینترنت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 478
  • کل نظرات : 412
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 500
  • آی پی امروز : 127
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 494
  • باردید دیروز : 345
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 2,502
  • بازدید ماه : 8,248
  • بازدید سال : 60,133
  • بازدید کلی : 2,548,145
  • کدهای اختصاصی
    امکانات سایت

    درخواست اهنگ

    سفارش تبلیغات