loading...

دانلود تیتراژ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز

دانلود آهنگ تیتراژ برنامه هر روز ورزش به نام عشق مردم با صدای سعید عرب آهنگ عشق مردم با صدای سعید عرب برای تیم ملی فوتبال تیتراژ برنامه هر روز ورزش شبکه خبر من شکستتم به جونم میخرم اینکه میجنگی برا

Admin بازدید : 1027 1393/03/21

دانلود آهنگ تیتراژ برنامه هر روز ورزش به نام عشق مردم با صدای سعید عرب

آهنگ عشق مردم با صدای سعید عرب برای تیم ملی فوتبال

تیتراژ برنامه هر روز ورزش شبکه خبر

من شکستتم به جونم میخرم اینکه میجنگی برای من بسه

وقتی اسم سرزمینم پشتته حتی پیراهنتم مقدسه

دانلود تیتراژ برنامه هر روز ورزش با صدای سعید عرب

برای دانلود تیتراژ به ادامه مطلب بروید...

آهنگ اصلی با کیفیت128 اضافه شد

دریافت آهنگ

متن آهنگ عشق مردم با صدای سعید عرب

گاهی وقتا واسه عشق مردمت هر عذابی رو به جونت میخری

واسه بغضت سرتو بالا بگیر وقتی پرچمت رو بالا میبری

من شکستتم به جونم میخرم اینکه میجنگی برای من بسه

وقتی اسم سرزمینم پشتته حتی پیراهنتم مقدسه

برو بالاتر همه ببیننت حق ما بالاتر از این قصه هاست

برو بالاتر ببینن اینو که جایگاه سرزمین من کجاست
این ستاره های سرزمین من اهل آسمونن اما خاکین

برو بالاتر جهان باور کنه بچه های سرزمین من کین

پاتو که میزاری تو میدون ببین مردمت برای تو چه میکنن

این همون مردمین که عمریه از نبردن تو گریه میکنن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود تیتراژ,متن آهنگ,تیتراژ سریال ها,آهنگ پیشواز ایرانسل,آوای انتظار همراه اول, اینترنت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 478
  • کل نظرات : 412
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 500
  • آی پی امروز : 157
  • آی پی دیروز : 147
  • بازدید امروز : 419
  • باردید دیروز : 468
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 1,841
  • بازدید ماه : 1,841
  • بازدید سال : 77,547
  • بازدید کلی : 2,565,559
  • کدهای اختصاصی
    امکانات سایت

    درخواست اهنگ

    سفارش تبلیغات