loading...

دانلود تیتراژ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز

دانلود موسیقی بی کلام و میانی برنامه بیست چهارده موسیقی بسیار زیبا و بدون کلام میانی برنامه2014 این موسیقی قبل از شروع بازی ها و بین نیمه بازی ها از برنامه بیست چهاره پخش می شود |اختصاصی شیک فایل|

Admin بازدید : 5276 1393/03/29

دانلود موسیقی بی کلام و میانی برنامه بیست چهارده

موسیقی بسیار زیبا و بدون کلام میانی برنامه2014

این موسیقی قبل از شروع بازی ها و بین نیمه بازی ها از برنامه بیست چهاره پخش می شود

|اختصاصی شیک فایل|

دانلود موسیقی میانی برنامه بیست چهارده

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب بروید

 

 

دریافت آهنگ از پیکوفایل

تیتراژ میانی و دوم برنامه بیست چهارده رو از اینجا دانلود کنید

تیتراژ ابتدایی برنامه بیست چهارده را  از اینجا دریافت کنید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شاهین در تاریخ 1393/04/26 و 22:54 دقیقه ارسال شده است

اقا ایول دمت گرم

اگه بتونی اسم این 2 تم میانی(آهنگ) بین بازیها رو هم پیدا کنی محشر میشه کلی دعات می کنیمشکلک
پاسخ : اگه اسم اهنگ ها رو فهمیدم حتما تو پست هاشون میزارم

این نظر توسط پدرام در تاریخ 1393/04/24 و 19:02 دقیقه ارسال شده است

آقا این آهنگ بین دو نیمه بازی ها رو گذاشتی دستت درد نکنه.
موفق باشی
پاسخ : خواهش میکنم

این نظر توسط پدرام در تاریخ 1393/04/24 و 19:02 دقیقه ارسال شده است

آقا این آهنگ بین دو نیمه بازی ها رو گذاشتی دستت درد نکنه.
موفق باشی

این نظر توسط احسان در تاریخ 1393/04/24 و 2:29 دقیقه ارسال شده است

آقا میشه اسم این آهنگ ها رو هم بذاری؟ممنون
پاسخ : متاسفانه اسمشون رو نمیدونم

این نظر توسط عباس در تاریخ 1393/04/23 و 13:46 دقیقه ارسال شده است

اقا دمتون گرم ایولشکلک

این نظر توسط mojtaba در تاریخ 1393/04/15 و 1:20 دقیقه ارسال شده است

ایول دستتون درد نکنه خیلی دنباش گشته بودم
یا علی مدد
پاسخ : خواهش میکنم

این نظر توسط بابک در تاریخ 1393/04/13 و 22:40 دقیقه ارسال شده است

دستتون درد نکنه عالـــــــــــــــــــــــــــیه.
پاسخ : خواهش میکنم

این نظر توسط مايكل باركر در تاریخ 1393/04/11 و 22:06 دقیقه ارسال شده است

سلام

سپاس از زحماتتون

اگه امكانش هست اهنگي كه بين دونيمه و قبل از شروع بازي و هنگام ورود بازيكنا و قتي اسامي بازيكنارو ميرن اونو بزاريد شکلک
پاسخ : سلام. خواهش میکنم. اون آهنگو هم درخواست زیاد بوده سعی میکنم بزارم

این نظر توسط Hossein در تاریخ 1393/04/10 و 1:31 دقیقه ارسال شده است

همین آهنگ رو میگم که آقا (آیت) توی نظرات بالا گفته و بعد از بازی ایران بوسنی پخش شد.
پیداشم نکردی بازم دمت گرم...
پاسخ : سعی میکنم پیدا کنم

این نظر توسط Hossein در تاریخ 1393/04/10 و 1:28 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش دمت گرم.
یه خواهشی دارم ازت; چند شبه یه آهنگ دیگه قبل و وسط بازیا از شبکه 3 پخش میشه(بجای این) که خیلی قشنگتره.مثلا موقع ورود تیمها به زمین توی بازیهای یونان-کاستاریکا و آلمان-الجزایر.اگه تونستی پیداش کنی بزارش بازم دمت گرم...شکلک
پاسخ : سلام.بله میدونم منظورتون کدوم آهنگ هست سعی میکنم پیدا کنم بزارم

این نظر توسط shayan در تاریخ 1393/04/09 و 13:20 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم.چند روزه دنبالش میگردم.مرسی
پاسخ : مرسی

این نظر توسط علی در تاریخ 1393/04/08 و 2:41 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم دربهدر دنبالش بودم انشاالله از خدا هرچی میخوای بت بده اون یکیشم اگه گیر اوردی بذار دمت گرم
پاسخ : خواهش میکنم

این نظر توسط آیت در تاریخ 1393/04/05 و 8:14 دقیقه ارسال شده است

سلام رفیق. ممنون به خاطر این آهنگ
یه آهنگ دیگه هم تو همین مایه ها می ذاره اونم در به در دنبالشم.اگه بذارید ممنون می شم.
در واقع موسیقی ای که پس زمینه این ویدئو هست:
http://www.aparat.com/v/tb2TM
اینم اگه کاملش رو پیدا کنید بذارید ممنون می شم.
موفق باشید
پاسخ : سلام
اگه رکورد یا پیدا کنم حتما میزارم
با تشکر

این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/03/30 و 0:55 دقیقه ارسال شده است

سلام
براي تبادل لينک مزاحم ميشم
لطفا منو لينک کنيد
به محض لينک کردن به من اطلاع بديد تا وبتون رو لينک کنم
مر30 بابت وقتي که گذاشتين
عنوان:اموزش بازي هاي انلاين
ادرس:http://gamesline.rozblog.com
--------------
http://www.robotblog.ir سیستم اتوماتیک ارسال نظر گروهی
پاسخ : مارو لینک کنید خبر بدید در لینکباکس لینکتون کنم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود تیتراژ,متن آهنگ,تیتراژ سریال ها,آهنگ پیشواز ایرانسل,آوای انتظار همراه اول, اینترنت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 478
  • کل نظرات : 412
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 500
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 237
  • باردید دیروز : 495
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 237
  • بازدید ماه : 8,486
  • بازدید سال : 60,371
  • بازدید کلی : 2,548,383
  • کدهای اختصاصی
    امکانات سایت

    درخواست اهنگ

    سفارش تبلیغات