loading...

دانلود تیتراژ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین برای تیم ملی فوتبال دانلود آهنگ جنون با صدای فرزاد فرزین به همراه متن آهنگ آهنگ:فرزاد فرزین تنظیم:انوشیروان تقوی میکس و مسترینگ: آرش پاکزاد دانلود آهنگ در ادامه مطلب.

Admin بازدید : 1048 1393/04/04

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین برای تیم ملی فوتبال

دانلود آهنگ جنون با صدای فرزاد فرزین به همراه متن آهنگ

آهنگ:فرزاد فرزین تنظیم:انوشیروان تقوی میکس و مسترینگ: آرش پاکزاد

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین برای تیم ملی فوتبال

دانلود آهنگ در ادامه مطلب...

MP3-320

Download

MP3-128-PicoFile

Download

متن آهنگ فرزاد فرزین به نام جنون

 پرچمم پیراهنت شد تا من از دنیا جدا شم

واسه من چی بهتر از این که هوادار تو باشم

من برم هر جای دنیا قلب من دست تو گیره

تا به عشق من نجنگی پرچمم بالا نمیره

من به حرمت جنونم پای تو باید بشینم

گره خورده غیرت تو با غرور سرزمینم

مردمی که عاشقونه به تماشای تو میرن

توپی که خورده به پاتو بایدم طلا بگیرن

دیدن جنگیدن تو شده کار روزگارم

من علاقه عجیبی به تماشای تو دارم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود تیتراژ,متن آهنگ,تیتراژ سریال ها,آهنگ پیشواز ایرانسل,آوای انتظار همراه اول, اینترنت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 478
  • کل نظرات : 412
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 500
  • آی پی امروز : 167
  • آی پی دیروز : 147
  • بازدید امروز : 433
  • باردید دیروز : 468
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 1,855
  • بازدید ماه : 1,855
  • بازدید سال : 77,561
  • بازدید کلی : 2,565,573
  • کدهای اختصاصی
    امکانات سایت

    درخواست اهنگ

    سفارش تبلیغات