loading...

دانلود تیتراژ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز

دانلود آلبوم موسیقی تیتراژهای میانی سریال مدینه با صدای میلاد فرهودی

Admin بازدید : 9251 1393/04/30

دانلود آلبوم موسیقی تیتراژهای میانی سریال مدینه با صدای میلاد فرهودی

ترانه:زهرا عاملی,میکس و مستر :میلاد فرهودی

آهنگسازان:کارن همایونفر,احسان بیرقدار,علی موثقی

این آهنگ ها تیتراژهای میانی سریال مدینه می باشند

دانلود آلبوم موسیقی سریال مدینه با صدای میلاد فرهودی

برای دانلود تیتراژ به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

MP3 – ۱۲۸
Milad Farhoodi – Begoo Hanooz Hasti


Milad Farhoodi – Bidaram Kon


Milad Farhoodi – Ghararemoon Hamin Bood

برای دانلود تیتراژ پایانی مدینه با صدای مرتضی اسکندری و تیتراژ بدون کلام اینجا کلیک کنید

متن آهنگ بگو هنوز هستی از میلاد فرهودی

  بگو هنوز هستی بگو که اینجایی
بهم بتاب از شب فانوس دریایی
به من که تاریکم بی تکیه گاه و سرد
فاصله رو بشکن بازم به من برگرد
  بزار شبم با تو ستاره بشماره
یکی تو این ساحل امشبو بیداره
  مثل قدیم بازم ختم کلامم باش
بدون تو خونه شبیه زندونه
  کسی نمیفهمه کسی نمیدونه
هنوز توی گوشم زنگ صدات مونده
  تو ساحل قلبم رد پاهات مونده
بگو هنوز هستی بگو که اینجایی
  بهم بتاب از شب فانوس دریایی
  به من که تاریکم بی تکیه گاه و سرد
        فاصله رو بشکن بازم به من برگرد

متن آهنگ قرارمون همین بود از میلاد فرهودی

قرارمون همین بود کنار من نمونی 
هی خیره شی به رفتن هی رد نشی نتونی
قرارمون همین بود خسته بشی نیفتی
میشد بهم بگی نه میشد ولی نگفتی
تغییر سرنوشتت فقط یه آرزو شد
دنیات عوض نمیشد دنیام زیر و رو شد
گم میشدم تو خونه رویای تو سفر بود
گریه شدم بخندی این عادلانه تر بود
از طعنه های مردم تو گریه پنهون شدم
من بهترین روزای عمرمو داغون شدم
دنبال تو اومدم چی به سر من گذشت
از خونه خیلی دورم دیگه نمیشه برگشت
میترسم از زمانی که کهنه شه خاطره
که خیره شی تو چشمام اسممو یادت بره
رفتی و فهمیدمت از پا افتاده بودم
قرارمون همین بود من قول داده بودم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sadra در تاریخ 1393/06/22 و 15:20 دقیقه ارسال شده است

سلام اهنگ بی کلامِ قرارمون همین بود و ندارین؟؟؟
پاسخ : نه متاسفانه البوم همین بود و بدون کلامش منتشر نشد

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1393/05/04 و 9:15 دقیقه ارسال شده است

ترانه سراش يغما گلروييه
پاسخ : ترانه سرای قطعه بیدارم کن بله و دیگر ترک ها نه


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود تیتراژ,متن آهنگ,تیتراژ سریال ها,آهنگ پیشواز ایرانسل,آوای انتظار همراه اول, اینترنت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 478
  • کل نظرات : 412
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 500
  • آی پی امروز : 167
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 448
  • باردید دیروز : 451
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,255
  • بازدید ماه : 11,416
  • بازدید سال : 75,663
  • بازدید کلی : 2,563,675
  • کدهای اختصاصی
    امکانات سایت

    درخواست اهنگ

    سفارش تبلیغات