loading...

دانلود تیتراژ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام احساس عاشقی به همراه متن آهنگ

Admin بازدید : 604 1393/05/03

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام احساس عاشقی به همراه متن آهنگ

ترانه سرا : مهدی حبیبی ، آهنگسازی و تنظیم : کاران زیاری ، میکس و مسترینگ : بهزاد عبدالهی

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی با نام احساس عاشقی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب بروید...

 

MP3 – 320

Fereydoun – Ehsase Asheghi

 

متن آهنگ احساس عاشقی از فریدون آسرایی

میگی جدا بشیم اینجوری بهتره

وایسا نگات کنم این باره آخره

این بار آخرو با من قدم بزن

تا موندنی بشه تو خاطرات من

تو خاطرات من

سخته جدا شدن برای هر دومون

میری برو ولی به یاد من بمون

میگی که بگذریم از هر چه بود هست

چشمای عاشق و آسون نمیشه بست

آسون نمیشه بست

چشمای خیس من دستای سرد تو

این لحظه ها منو مایوس می کنه

بعد تو دوریم احساس عاشقی

رویای خوبم و کابوس می کنه

چشمای خیس من دستای سرد تو

این لحظه ها منو مایوس می کنه

بعد تو دوریم احساس عاشقی

رویای خوبم و کابوس می کنه

میگی جدا بشیم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود تیتراژ,متن آهنگ,تیتراژ سریال ها,آهنگ پیشواز ایرانسل,آوای انتظار همراه اول, اینترنت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 478
  • کل نظرات : 412
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 500
  • آی پی امروز : 186
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 238
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 2,876
  • بازدید ماه : 2,876
  • بازدید سال : 78,582
  • بازدید کلی : 2,566,594
  • کدهای اختصاصی
    امکانات سایت

    درخواست اهنگ

    سفارش تبلیغات