loading...

دانلود تیتراژ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز

دانلود تیتراژ پایانی سریال رهایی با صدای علی لهراسبی

Admin بازدید : 696 1393/07/15

دانلود تیتراژ سریال رهایی با صدای علی لهراسبی

دانلود آهنگ سریال رهایی با صدای علی لهراسبی

ترانه:مهرزاد امیرخانی/تنظیم:پازل باند

دانلود تیتراژ سریال رهایی با صدای علی لهراسبی

برای دانلود تیتراژ سریال رهایی با صدای علی لهراسبی به ادامه مطلب بروید...

 

دانلود تیتراژ

 

متن آهنگ رهایی با صدای علی لهراسبی

تو دلواپسی چشات اشکیه

نمیشه بگی دلیلش چیه

خستگیا رو از این خسته بگیر

چی می دونی از غم تو دل تنگ عقاب اسیر

که از دور باید نگاهت کنه گریه کنه دل سیر

یه نگاه تو برام خاطره شده خاطره من جمعه

یه نگاه تو برام خاطره شده خاطره من جمعه

به خدا دل من معنی تو و عشقت و می فهمه

تو اتاق خودمم فکر تو هم و حالم و می دونی

تو که می دونی که فقط چی می کشه این عاشق زندونی

زنــــــــــــدونــــــــــــــــــــــــی

تو باعث شدی حواسم بره خودم حالم از خودم بد تره

تو دلت از همه چی با خبره

بمیرم برات که هر ثانیه چشمای تو به دره

هوا ابریه دل تنگ تو این همه منتظره

یه نگاه تو برام خاطره شده خاطره من جمعه

به خدا دل من معنی تو و عشقت و می فهمه

تو اتاق خودمم فکر تو هم و حالم و می دونی

تو که می دونی که فقط چی می کشه این عاشق زندونی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود تیتراژ,متن آهنگ,تیتراژ سریال ها,آهنگ پیشواز ایرانسل,آوای انتظار همراه اول, اینترنت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 478
  • کل نظرات : 412
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 500
  • آی پی امروز : 158
  • آی پی دیروز : 147
  • بازدید امروز : 420
  • باردید دیروز : 468
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 1,842
  • بازدید ماه : 1,842
  • بازدید سال : 77,548
  • بازدید کلی : 2,565,560
  • کدهای اختصاصی
    امکانات سایت

    درخواست اهنگ

    سفارش تبلیغات