loading...

دانلود تیتراژ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز

مرتضی حسنی تیتراژ پایانی گاهی به پشت سر نگاه کن

Admin بازدید : 566 1394/04/14

دانلود تیتراژ پایانی سریال گاهی به پشت سر نگاه کن از مرتضی حسنی

آهنگ تیتراژ پایانی سریال گاهی به پشت سر نگاه کن با صدای مرتضی حسنی

برای دانلود تیتراژ به ادامه مطلب بروید...

Morteza Hassani – Gahi Be Poshte Sar Negah Kon

متن آهنگ تیتراژ پایانی گاهی به پشت سر نگاه کن مرتضی حسنی

گاهی به پشت سر نگاه کن گم شدم اینجا

بازم به بیراهه کشیدم راه دنیامو

هربار سمت آدما دستامو وا کردم

اینبار میگیرم به سمت قبله دستامو

گاهی به پشت سر نگاه کن بغضمو بشکن

من دلبریدم از همه سمت تو رو کردم

از عمق جونم دستمو سمت تو میگیرم

دستامو محکمتر بگیر من بی تو میمیرم

من فکر میکردم به من پشت کردی اما تو

از من به احساسات من نزدیکتر هستی

من بد شدم چشمامو بستم رو تو اما تو

با خوبیات روی بدیهام چشماتو بستی

ای تو قراره بیقراریهای احساسم

با تو چه ترسی از غمو دلشوره ها دارم

وقتی که دستامو به سمت قبله میگیرم

از تو نمیشه لحظه ای چشمامو بردارم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود تیتراژ,متن آهنگ,تیتراژ سریال ها,آهنگ پیشواز ایرانسل,آوای انتظار همراه اول, اینترنت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 478
  • کل نظرات : 412
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 500
  • آی پی امروز : 218
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 294
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 2,932
  • بازدید ماه : 2,932
  • بازدید سال : 78,638
  • بازدید کلی : 2,566,650
  • کدهای اختصاصی
    امکانات سایت

    درخواست اهنگ

    سفارش تبلیغات