loading...

دانلود تیتراژ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز

دانلود تیتراژ پایانی برنامه شب کوک با صدای مهدی یغمایی با لینک مستقیم و متن آهنگ

Admin بازدید : 565 1394/11/12

تیتراژ پایانی شب کوک با صدای مهدی یغمایی

دانلود تیتراژ پایانی شب کوک با صدای مهدی یغمایی با لینک مستقیم

آهنگ من عاشقت شدم از مهدی یغمایی

تیتراژ پایانی شب کوک با صدای مهدی یغمایی

دانلود در ادامه مطلب...

دانلود با کیفیت 128 - 2.60 مگابایت

تو اوجه درگیری دستامو میگیری
وقتی حواسم نیست
نزدیکتر از پیرهن یا از رگه گردن

غیر از تو واسم نیست وقتی حواسم نیست
من عاشقت شدم

با تمومه قلبم با تمومه وجود
احساسه من نسبت به تو کم شدنی نبود
دوست داشتنت خدا

همیشه واسه من عینه عبادته
با تو آروممو خیالم یک عمر راحته با تو

دلم که میلرزه میترسه یک لحظه
بشم فراموشت

اما تو محکمتر میگیری تا آخر منو تو آغوشت
نشم فراموشت

من عاشقت شدم

با تمومه قلبم با تمومه وجود
احساسه من نسبت به تو کم شدنی نبود
دوست داشتنت خدا

همیشه واسه من عینه عبادته
با تو آروممو خیالم یک عمر راحته با تو عبادته

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود تیتراژ,متن آهنگ,تیتراژ سریال ها,آهنگ پیشواز ایرانسل,آوای انتظار همراه اول, اینترنت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 478
  • کل نظرات : 412
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 500
  • آی پی امروز : 137
  • آی پی دیروز : 147
  • بازدید امروز : 399
  • باردید دیروز : 468
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 1,821
  • بازدید ماه : 1,821
  • بازدید سال : 77,527
  • بازدید کلی : 2,565,539
  • کدهای اختصاصی
    امکانات سایت

    درخواست اهنگ

    سفارش تبلیغات